Társ az adatkezelésben

Kezelje, tartsa nyilván adatait a GDPR követelményeinek megfelelően a GDPRocess szoftver használatával!

Feleljen meg a GDPR kihívásoknak a GDPRocess segítségével!

A GDPR-nak való folyamatos megfelelés minden szervezet számára nagy kihívás, sokak szerint elképzelhetetlen adminisztrációs teher.
A GDPRocess megcáfolja ezt az állítást.
A GDPR-nak meg lehet felelni! – Válassza a megfelelő eszközt hozzá!

GDPR szabályzatok, nyilatkozatok a lehető legrövidebb idő alatt

A GDPRocess kérdezz-felelek formátumban méri fel a szervezet által kezelt adatokat (adatvagyon felmérés). A beépített súgó segítségével válaszolja meg a kérdéseket, majd egy gombnyomással megkapja a szervezetére szabott intézkedési tervet, előállíthatja GDPR szabályzatait és nyilatkozatait.

GDPR nyilvántartás kezelés

Exceles nyilvántartás helyett a GDPRocess-ben egyszerűen követheti az ügyfél-, partneri- vagy munkavállalói adatok változását. Készíthet adattérképet, nyilvántarthatja az érintetti jogigényeket, elvégezheti a szükséges adatvédelmi hatásvizsgálatokat és kezelheti az incidenseket.
Ellenőrzéskor a szükséges riportokat könnyen kinyerheti a szoftverből.

Mindig naprakész GDPR dokumentáció az adatnyilvántartás segítségével

Vevői, szállítói, munkavállalói adataiban nemcsak a bekövetkezett változásokat rögzítheti (amely a GDPR alapkövetelménye), de magukat az adatokat is nyilvántarthatja a GDPRocess-ben. Így, ha az adatokban, vagy a szabályzatokban bármilyen változás következik be, a szoftver automatikusan frissíti a szükséges nyilatkozatokat.

Riasztások

 Az adatok tárolására kiszabott határidő lejártakor a rendszer figyelmeztetést küld, amely felhívja az adatkezelő figyelmét az adat tárolásának felülvizsgálatára.

Kinek ajánljuk a GDPRocess szoftvert?

Vállalkozások

A GDPR, mint a személyes adatok védelméről szóló EU-s rendelet minden gazdálkodó szervezetet érint, hiszen személyes adatokat mindenki kezel, vállalati mérettől és a tevékenység jellegétől függetlenül. Vállalati konstrukcióinkban az Ön cége is megtalálja a megfelelő költségű szoftvercsomagot, amellyel hatékonyan tudja megoldani vállalkozása GDPR megfelelőségi kötelezettségeit.

Társasházkezelők

A GDPRocess szoftver speciális változata kifejezetten a társasházkezelők igényeire szabott kérdéseket és sablonokat tartalmaz a GDPR megfelelőség érdekében. Ne csak a szabályzatokat készítse el, hanem kezelje a lakások, tulajdonosok, bérlők adatait a GDPRocess-ben, így kedvező konstrukcióban több problémát tud megoldani egyetlen szoftverrel!

Önkormányzati intézmények

Több, mint 20 éves önkormányzati szoftvertanácsadási tapasztalatunk a garancia arra, hogy a GDPRocess adat- és dokumentumkezelő megoldásaival az önkormányzatok és önkormányzati intézmények speciális igényeire nyújt tökéletes választ. Válassza a GDPRocess-t, és a rugalmas felhasználási lehetőségeknek köszönhetően költséghatékony megoldást talál többféle működési feladatára.

Miért válasszon szoftveres megoldást a GDPR-nak való megfeleléshez?

A GDPRocess időt spórol Önnek!

A GDPRocess előre beprogramozva tartalmaz minden – a GDPR törvény által érintett – témakört, amelyre vonatkozóan a szervezeteknek meg kell felelni. Ugyanakkor a GDPRocess megkíméli Önt attól, hogy a GDPR-nak részletesen utána járjon: a kérdésekre könnyedén válaszolhat a beépített súgó segítségével is, és akár önállóan is elkészítheti GDPR szabályzatait, nyilatkozatait!

Excel nyilvántartás helyett adatbáziskezelés

A GDPRocess-ben lehetősége van nem csak az adatváltozásokkal kapcsolatos nyilvántartás vezetésére, hanem az adatkezelésre is. Tartsa nyilván munkavállalói-, vevői- és beszállítói adatait a GDPRocess-ben, és változás esetén nyilatkozatai, szabályzatai azonnal, automatikusan módosításra kerülnek.

Kevesebb papír – kevesebb munka!

Adat- vagy szabályzatváltozás esetén a papíros nyilvántartás módosítása nehézkes és sok extra költséggel jár. A papíros dokumentációt le kell gyártani, tárolni és esetenként megsemmisíteni szükséges. Ezzel szemben a GDPRocess-ben vezetett szoftveres nyilvántartás automatikusan frissíthető, egyszerűen kereshető, és nem foglal sok helyet, az adatok nyilvántartási határidejének lejártakor a rendszer figyelmeztetést küld..

Válassza az Önnek megfelelő konstrukciót!

A GDPRocess szoftveres megoldásait úgy állítottuk össze, hogy bármilyen szervezeti méret, tevékenységi terület vagy adatkezelési komplexitás esetén megtalálhassa az Önnek megfelelő konstrukciót – a legkedvezőbb áron. Így a GDPRocess nemcsak költséghatékony GDPR-megfelelőségi megoldást nyújt Önnek, de megkíméli egy sor felesleges kiadástól is.

Védje partnerei adatait – legyen GDPR-minta cég!

Az a szervezet, amely megfelel a GDPR szabályozásnak, büszkén vállalhatja partnerei felé, hogy számára értékes a bizalmuk! Használja ki a GDPRocess védjegy versenyelőnyét, és hirdesse bátran, hogy Ön mindent megtesz az adatok védelme érdekében!

Mit kell tudni a GDPR-ról?

Mi a GDPR?

Miről szól a GDPR rendelet, kikre vonatkozik, és mit kell egy szervezetnek tennie, hogy elkerülje a szankciókat?

MEGNÉZEM

Gyakran ismételt kérdések

GDPR rendelettel kapcsolatos kérdések és válaszok.

MEGNÉZEM

Tesztelje GDPR ismereteit!

Töltse ki GDPR kvízünket, és derítse ki, hogy szüksége van-e segítségre szervezetének a GDPR megfelelőséghez!

UGRÁS A KVÍZRE

Mi a GDPR?

Mi számít személyes adatnak?

Személyes adatnak számít, és ezért a GDPR hatáskörébe tartozik minden olyan adat, amelyről egy természetes személy azonosítható. Például:

  • vezetéknév és utónév
  • lakcím
  • vezetéknév.utónév@cég.hu típusú e-mail-címek
  • személyazonosító igazolvány száma
  • helymeghatározó adatok (pl. mobiltelefon helymeghatározási funkciója)
  • IP-cím
  • süti (cookie)-azonosító
  • a személy egyedi azonosítását lehetővé tevő, kórház vagy orvos által tárolt adatok

Mely szervezeteknek van teendője a GDPR-ral kapcsolatban?

Röviden: mindegyiknek. Mivel gyakorlatilag minden szervezet tárol munkavállalói, vagy partneri adatokat, amelyek közül jó néhány beazonosíthatóvá teszi a személyt. Ezáltal tulajdonképpen nem létezik olyan szervezet vagy vállalkozás, amelynek ne kellene a GDPR-ral foglalkoznia.

Mik a legfontosabb teendők a személyes adatok védelmére?

  1. Felül kell vizsgálni a szervezetnél kezelt adatok körét.
  2. El kell készíteni a szervezet adatleltárát.
  3. Biztosítani kell a személyes adatok biztonságát, gyors elérhetőségét.
  4. Az érintetteket tájékoztatni kell az információs önrendelkezési jog érvényesüléséről a GDPR szabályoknak megfelelően.
  5. Létre kell hozni a szervezet GDPR szabályzatait és nyilatkozatait, és azokat az érintettekkel meg kell ismertetni, illetve a hozzájárulásukat kell kérni.
  6. Biztosítani kell az adatok GDPR-nak megfelelő tárolását, és az adatkezelésben bekövetkezett változások kezelését.
  7. Kezelni kell az incidenseket és az érintetteket tájékoztatni kell róla.
  8. Tréningezni kell a munkavállalókat az adatvédelmi szabályokra, és azok betartását ellenőrizni kell.

Mik a GDPR mulasztás lehetséges szankciói?

A GDPR rendelet szerint meg nem felelés esetén:

  • A bírság a cég árbevételének 4%-a is lehet, maximum 20 millió Euro.
  • Minden bírságot egyénileg bírálnak el.
  • Emellett egy esetleges ellenőrzés nagy adminisztratív terhet jelenthet a szervezet számára, hiszen azt kell bizonyítani, hogy minden a GDPR rendeletnek megfelelően zajlik.

Gyakran Ismétlődő Kérdések

Kisvállalkozó vagyok. Rám is vonatkozik a GDPR?

2018. május 25-től kezdődően minden cégnek, amely személyes adatokat kezel (pl. ügyfelek elérhetőségei, vagy dolgozók személyes adatai) szükséges nyilvántartást vezetnie a személyes adatokkal kapcsolatos tevékenységekről. Mivel a személyes adatok körébe minden olyan adat (pl. név, e-mail cím, telefonszám, stb.), amellyel a legkisebb vállalkozás is a napi ügymenet során találkozik, beletartozik, így nyugodtan kijelenthető, hogy a GDPR minden szervezetre kivétel nélkül érvényes.

Meg tudom-e oldani saját magam a szükséges nyilatkozatokat, dokumentumokat, szabályzatokat, illetve az adatok kezelését?

Az interneten rengeteg sablon, minta, tanulmány és módszer fellelhető a GDPR-ral kapcsolatban, így -ha nem túl bonyolult az adatkezelés az Ön szervezeténél, akkor – kellő mennyiségű munkaóra feláldozása után valószínűleg létre tudja hozni az adatvédelmi szabályzatokat, nyilatkozatokat és dokumentumokat. A GDPR rendelet emellett nem szabja meg a szervezetek számára, hogy milyen módon kell a nyilvántartásokat vezetni, ezért erre akár egy Excel-es megoldás is megfelelő lehet. A kulcsszó minden esetben az adatkezelés biztonsága, és az elszámolhatóság.

Miért jobb egy szoftver, mint egy szabályzatcsomag, vagy egy Excel-es adatkezelés?

A sablon szabályzatok nagyon általánosan kerültek megfogalmazásra, és gyakran szakértői segítség szükséges a kitöltésükhöz. A GDPRocess szoftver ezzel szemben kérdezz-felelek formában segíti felmérni a szervezet által kezelt adatvagyont, és a beépített súgó minden szükséges információt tartalmaz a megfelelő válaszok megadásához. Így a specifikus szabályzatok a kérdések megválaszolása után rendelkezésre állnak. Emellett a GDPRocess nemcsak egy statikus, egyszeri GDPR megfelelőséget tesz lehetővé, hanem a folyamatos változások bevezetésére is fel van készítve. Mindamellett érdemes a GDPRocess-ben kezelni magukat a személyes adatokat is, hiszen így egy szoftverben oldható meg maguknak az adatoknak a tárolása, és az adatváltozások naplózása is. A módosítások pedig automatikusan átvezethetők a szabályzatokba, dokumentumokba és nyilatkozatokba. Így sokkal kevesebb idő alatt tudja felkészíteni a szervezetet a GDPR megfelelőségre, és sokkal kevesebb adminisztrációval tudja ezt folyamatában fenntartani.

Mennyi idő alatt lehet létrehozni a szabályzatokat, dokumentumokat a GDPRocess segítségével?

Minden szervezet más, ezért a ráfordított idő nagyon különböző lehet. Ugyanakkor általánosságban elmondható, hogy a megfelelő munkatársak részvételével, és az információ rendelkezésre állása esetén a szabályzatok, dokumentumok és nyilatkozatok körülbelül egy munkanap alatt létrehozhatók.

Ugyanakkor a GDPRocess felhasználása nemcsak a GDPR szabályzatok létrehozására ad lehetőséget, hanem az adatkezelést magát is el lehet végezni a szoftverben, és a változásokat is nyomon lehet követni, akárcsak az incidenskezelést.

Ha megvásárolom a szoftvert, akkor milyen támogatást kapok?

A megvásárolt csomagtól függően a szoftver tartalmazhatja a szoftver használatának oktatását, az adatvagyon felméréséhez személyes tanácsadást, elektronikus- vagy telefonos supportot, és a nyilvántartás testreszabását.

További szolgáltatásként elérhető a jogi tanácsadás, illetve a munkavállalók részére tartott szakmai tréningek.

Csomagok & Árlista

Válassza az Önnek leginkább megfelelő GDPRocess konstrukciót!

Easy

csak a szoftver érdekel

9 500 Ft

+ ÁFA / hónap

ÉRDEKEL

Smart

szoftver támogatással

29 500 Ft

+ ÁFA / hónap

ÉRDEKEL

Deluxe

szoftver szakmai tanácsadással

65 000 Ft

+ ÁFA / hónap

ÉRDEKEL

Mi a különbség?

Easy

Smart

Deluxe

Felhasználók száma
1 fő
max 10 fő
korlátlan

Szoftver

Alap szoftver A szervezet által kezelt adatok (adatvagyon) felmérése - kérdés-válasz formátumban, Beépített súgó, Automatikus szervezet specifikus szabályzat generálás (Word formátumban), Automatikus szervezet specifikus nyilatkozatok generálása (Word formátumban)
Nyilvántartás kezelés Adatleltár, Ügyféladatok kezelése (adatrögzítés, nyilvántartás, változások, törlések kezelése), Munkavállalói adatok kezelése (adatrögzítés, nyilvántartás, változások, törlések kezelése), Adattovábbítás kezelése, Incidensek kezelése, Hatásvizsgálat, Riportok
Riasztások
Szoftver bevezetése, konfigurálása

cégméret alapján egyedi ár

Szoftver havi szolgáltatási díja

9 500 Ft + ÁFA

29 500 Ft + ÁFA

65 000 Ft + ÁFA

Szolgáltatás

Technikai segítség nyújtás szoftver használatához (H-P: 8-16 óráig)
Telefonos szakmai tanácsadás (H-P: 8-16 óráig)
(havi keret max. 2 óra)
Team Viewer oktatás a szoftver bevezetéséhez (1 alkalom)

30 000 Ft + ÁFA

30 000 Ft + ÁFA

Csomagtól függetlenül választható szolgáltatások

Személyes oktatás a szoftver bevezetéséhez (1 alkalom)

60 000 Ft + ÁFA

Audit (adatkezelési tevékenységek felmérése, intézkedési terv kidolgozása)

cégméret alapján egyedi ár

Szoftver adatokkal történő feltöltése (kapott adatszolgáltatás alapján)

cégméret alapján egyedi ár

Szakmai tanácsadás

15 000 Ft + ÁFA / óra

Jogi tanácsadás

25 000 Ft + ÁFA / óra

Dokumentumok elkészítése (adatkezelési, adatbiztonsági szabályzat, nyilatkozatok, tájékoztatók)
maximum 6 db dokumentum

120 000 Ft + ÁFA

Adatvédelmi tisztviselői szolgáltatás

cégméret alapján egyedi ár

Kedvezmények

1 / 2 / 3 éves határozott idejű szerződés esetén

5% / 10% / 15%

    Érdekli az egyik csomagunk?

    Kérjük adja meg adatait és kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy az Ön cége számára megfelelőbb megoldást kínáljunk.

    Az űrlap elküldésével elfogadom az  

    adatkezelési tájékoztatót.